FANDOM

Wall Marketilla puhu kaikille eteläosan ihmisille, ja saat selville että Tifa on viety Don Corneon taloon, joka on aivan Wall Marketin pohjoisosassa. Käväisepä siis siellä. Sinunkin pitää päästä sinne sisään, mutta koska vain naiset pääsevät sinne, Cloudin pitää pukeutua naiseksi. Seuraavista esineistä vain mekko ja peruukki ovat pakollisia, mutta muiden kokoaminen tuo vain keräilyn iloa. Ensin sinun pitää mennä mekkokauppaan, joka on vasemmassa yläkulmassa. Mekkokaupan omistaja on kuitenkin valitettavasti parhaillaan baarissa nauttimassa virvokkeita. Mene baariin siis ja puhu hänelle, niin hän tekee sinulle puvun. Valitse hänen antamista vaihtoehdoista millaisen asun haluat. Valitsemalla soft ja shimmers, saat silkkiasun. Mene seuraavaksi voimistelusalille ja puhu sen omistajalle, Big Brolle. Saat häneltä peruukin, mutta ensin sinun pitää kilpailla hänen kanssaan. Kilpailu on helppo, paina vain nappeja oikeassa järjestyksessä ja odota aina, että edellinen liike on tehty loppuun. Sillä miten pärjäät ei kuitenkaan ole mitään väliä, saat peruukin joka tapauksessa. Nyt sinun pitää valita, joko menet mekkokauppaan ja laitat asun päällesi tai keräät loputkin esineet. Jos keräät loputkin esineet, tee seuraavasti: Puhu ensin baarin WC:n luona oleville miehelle ja naiselle. Nainen tuntuu tarvitsevan jotain lääkettä. Mene ravintolaan ja syö joku annos, niin saat mukana pharmasy couponin, jolla saat apteekista lääkettä. Osta digestiveä ja vie baarissa olevalle naiselle niin saat häneltä sexy colognea. Suraavaksi mene mekkokauppaa vastapäätä olevaan kauppaan ja puhu tiskin takana olevalle miehelle. Hän pyytää sinua yöpymään majatalossa ja ostamaan jotain automaatista. Mene majataloon joka on aivan Wall Marketia alalaidassa. Yöllä osta automaatista kallein esine, joka maksaa 200 giliä. Aamulla vie se takaisin kauppaan ja saat diamond tiaran. Mene suraavaksi Honey bee -majataloon. Ovella sinulle sanotaan, että tarvitset Member Card:n. Klubin ulkopuolella on mies joka antaa sinulle tuon kortin. Klubin sisällä valitse ensin jompikumpi huone vasemmalta, saat joka tapauksessa alusvaatteet. Mene sitten vielä ylimmäiseen huoneeseen josta saat meikkiä. Palaa nyt mekkokauppaan jossa Cloud vaihtaa vaatteet. Kun sinulla on mekko päällä kannattaa tallentaa.

Mene seuraavaksi Don Corneon kartanoon. Jos keräsit kaikki esineet Don todennäköisesti valitsee Cloudin, muut yhdistelmät voivat johtaa Tifan tai Aeriksen valintaan. Jos Don ei valitse Cloudia, joudut johonkin toiseen huoneeseen. Kerää esineet, tapa viholliset ja pelasta toinen ei-valittu hahmo ja mene sitten Donin huoneeseen. Donin sängyn takana on hyvin piilotettu hyper joka kannattaa hakea. Puhu Donille ja lopulta kun ryhmä on lähdössä Don esittää kysymyksen. Sillä miten vastaat ei ole väliä, sillä tiput joka tapauksessa viemäriin.