FANDOM

Pudottuasi et ehdi kauan toipua edellisestä järkytyksestä kun kimppuusi hyökkää Aps. Aps ei ole kovin vaikea vastus, sillä kun se tekee Sewer Tsunami- hyökkäystään, se vahingoittaa myös itseään enemmän kuin sinä vahingoitat sitä. Jos Aeriksella on Seal evil, sitä kannattaa käyttää. Kun taistelu on ohi, kerää viemäristä esineet ja mene eteenpäin, kunnes tulet Train Graveyardille. Tallenna peli ja mene eteenpäin. Piilotettuja esineitä on paljon. Kun tulet paikkaan jossa voit liikutella junia, mene kuvaruudun vasempaan laitaan jossa kimppuusi voi hyökätä Eligor, jolta saa varastettua Striking Staffin, joskin vihollinen on harvinainen ja varastaminen siltä on erittäinkin hankalaa. Kun olet selvittänyt junaongelman, mene slummialueille. Siellä sinun pitää taistella Shinran joukkoja vastaan. Tallenna peli ja kiipeä ylös torniin. Huipulla saat vastaasi Turksien Renon. Tämä taistelu on melko helppo. Kun Reno tekee pyramid-hyökkäyksen, sinun pitää terveellä hahmolla hyökätä pyramidin kimppuun, jotta se häviää.