FANDOM

Cloud tippuu kirkkoon ja eräs tyttö herättää hänet. Nyt tunnet Aeriksen. Puhu hänelle ja kirkkoon ilmestyy Shinran sotilaita ja Turksien Reno, jolloin sinun pitää paeta kirkon takaosaan. Pian Aeris kuitenkin putoaa ja joutuu eroon Cloudista.

Kun sotilas saavuttaa Aeriksen sinulle annetaan kolme vaihtoehtoa, valitse "fight" (taistelu on helppo), "run" (juoke) tai "hold on a minute" (odota), jonka aikana voit pudottaa tynnyrin sotilaan niskaan, tynnyrit pudotetaan tässä järjestyksessä: ensin se tynnyri mikä on takana vasemmalla, sitten toinen takimmainen ja viimeiseksi se, joka on edessä oikealla. Sitten pakenette pois kirkosta. Mene Aeriksen kotiin ja lepää siellä. Huom: Slummin itäreunalla on talo jonka yläkerrassa on poika. Hänellä on laatikossaan rahaa. Älä koske hänen rahoihinsa.

Kun olet Aeriksen talolla, hae puutarhasta esineet ja mene talon yläkertaan nukkumaan. Kun heräät ota esineet ja kävele pois huoneesta, äläkä siis herätä Aerista. Mene paikkaan, jossa aikaisemmin oli ihmisiä portin tukkeena, jossa Aeris sinua jo odotteleekin. Nyt pääset portista sektorille 6. Kulje eteenpäin kunnes tulet leikkikentälle, jossa tulee pieni keskusteluosuus. Jatka sitten Wall Marketille.