FANDOM

Guard Scorpion Muokkaa

  • LV 12
  • HP 800
  • MP 0
  • Heikkous Sähkö
  • Varasta -
  • EXP 100
  • AP 10
  • Gil 100

Guard scorpionin Rifle-hyökkäys vahingoittaa yhtä ryhmän jäsentä noin 30:n pisteen verran ja Scorpion tail tekee vahinkoa noin 60. Sen tehokkain hyökkäys on counter attackina toimiva Tail laser, joka vahingoittaa molempia taistelijoita noin 70 HP:n verran. Kun Guard scorpion alkaa täristä ensimmäisen kerran, Barret varoittaa sinua. Älä hyökkää sen kippuun kun sen häntä on ylhäällä, sillä silloin se tekee Tail laserin, joka voi tehdä taistelusta hankalan. Taistelun voitosta saat palkinnoksi 'Assault gunin.

Air Buster Muokkaa

  • LV 15
  • HP 1200
  • MP 0
  • Heikkous Sähkö
  • Varasta -
  • EXP 180
  • AP 16
  • Gil 150

Air busterin hyökkäykset eivät ole mikään varsinainen uhka. Saat limit-mittarin nopeasti täyteen, ellei se jo ole, ja se on todella tehokasta. Pyri käyttämään limit-isku siihen takaapäin, niin taistelu loppuu todella nopeasti ja vaivattomasti. Voitosta saat Titan banglen.

Aps Muokkaa

  • LV ?
  • HP ?
  • MP ?
  • Heikkous Tuli
  • Varasta -
  • EXP
  • AP
  • Gil

Aps on vähintäänkin outo vastus, sillä sen hyökkäykset vahingoittavat myös sitä itseään. Kaiken lisäksi se tulee vahingoittamaan itseään huomattavasti enemmän kuin sinä pystyt vahingoittamaan sitä. Hyökkäys on nimeltään Sewer tsunami, jonka se voi tehdä kahdesta suunnasta. Kun hyökyaalto tulee Apsin takaa, se vahingoittaa sitä melko mukavasti. Aeriksen Seal evil -limit toimii hyvin, sillä se lamauttaa Apsin eikä se ehdi hyökätä ollenkaan. Kun Aps vihdoin kuolee, saat siltä Phoenix downin.