FANDOM

Kun olet valmis, mene juna-asemalle ja hyppää junaan. Kun puhut Tifalle hälytys alkaa soida ja sinun pitää paeta seuraavaan vaunuun. Jos haluat, voit puhua joillekkin matkustajille. Ensimmäisessä vaunussa puhu vaunun takaosassa olevalle pummille, joka antaa sinulle Poenix downin. Puhu myös toisessa vaunussa etuosassa olevalle miehelle, joka antaa sinulle Hi-potionin. Kolmannessa vaunussa joku varastaa sinulta jotain. Juoksemalla hänet kiinni ja puhumalla hänelle saat esineesi takaisin. Viimeisessä vaunussa ei ole mitään.

Junan perällä ryhmä hyppää käytävään ja lähtee kohti viidettä reaktoria. Päädyt pian varastoalueelle, josta voi valita kaksi eri reittiä, jotka kummatkin johtavat samaan paikkaan. Kerää esineet matkalla ja hoida taistelut niin pääset paikalle, jossa voi tallettaa - talleta ja jatka matkaa.

Käytä liukua mennäksesi alas ja etene kuten ensimmäisessäkin reaktorissa. Kun saat pommin asetettua, mene takaisin niin kuin ennenkin. Liukua et kuitenkaan voi käyttää paluumatkalla. Kontrollihuoneessa pitää kaikkien painaa nappeja samaan aikaan (ajoituksen löytäminen on aika helppoa). Kun onnistut ovi aukeaa ja voit jatkaa eteenpäin. Pian kuitenkin sotilaat keskeyttävät matkasi ja kimppuusi hyökkää Air Buster.

Tämä vastus on helppo, käytä Limit-iskuja siihen sen takaa niin se häviää jo parilla ensimmäisellä kierroksella. Voitosta saat palkinnoksi Titan Banglen. Nyt Air Buster kuitenkin räjähtää ja Cloud tippuu slummialueille.